poniedziałek, 9 marca 2015

#18 HSGD Day 1

W sobotę było 771/1000 kcal, w niedziele przekroczyłam limit, bo pozwoliłam sobie na kawałek ciasta. Zaczynam 20 dni bez słodyczy :)

- zupa krem z brokułów (54)
- ziemniaki (69) pierś z kurczaka (251)
- 3 wafle ryżowe (117) z serem almette (70), rzodkiewką
- 2 jabłka i pomarańcza
Razem: 561/900 kcal

Cudowny dzień..
Tak, to ironia. Wstałam pół godziny przed budzikiem i już nie zasnęłam. Po szkole uczyłam się niemieckiego, wosu, fizyki i na konkurs. Jeszcze nie skończyłam, tak w ogóle :')
Cały czas jestem czymś zajęta, ale czuję, że jak tylko zostanę sama i nie będę miała co ze sobą zrobić - wybuchnę płaczem.
Już drugi raz dziś puściła mi się krew z nosa, nie wiem o co chodzi :/


 Tak, na pierwszym zdjęciu ja.

2 komentarze:

  1. Dasz radę, dobrze Ci idzie, nie zepsuj tego!
    http://dietetyczny-pamietnik-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętaj ze najtrudniejsze są początki. jak juz ruszysz, to będzie tylko łatwiej. trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń