wtorek, 3 lutego 2015

#11 HSGD day 2

Bilans:
- ogórkowa 175
- pieczarki faszerowane 210 kcal
- chipsy paprykowe 236 kcal
- pomelo 114 kcal
- paluszki 42 kcal
Razem: 777/800 kcal -150 kcal (cardio) = 627 kcal

Wiem, że owoców miałam nie wliczać, ale stwierdziłam, że bilans jest tak mały, że co mi szkodzi ;)
Te niezdrowe rzeczy to dlatego, że miałam dziś próbę. Od 8 do 16:30 w szkole; byłam tak głodna, że dziękowałam Bogu za to, że ktoś przyniósł jedzenie..
Mam dziś mnóstwo energii, nie wiem dlaczego... Dostałam 5 za sprawdzian z matmy, a jutro nie mamy prawie lekcji... Jest lepiej. O wiele lepiej niż było wczoraj.

Jak wróciłam ze szkoły byłam tak zajęta, że nawet nie myślałam o jedzeniu, a jednak trochę tego było... No, ważne, że zmieściłam się w limicie i jeszcze spaliłam dodatkowe kalorie ;)

A jak Wam minął dzień? :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję 5 i ładnego bilansu. Zdjęcie i nick przypadkowe czy inspirujesz się tą dziewczyną? P.s właśnie się zorientowałam że obserwowałaś mojego poprzedniego bloga :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za tą 5 ;*
    Bilans śliczny. A nie martw się, że chipsy, wszystko i tak się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piątka z matmy.. raz w życiu ją dostałam w liceum i skakałam pod sufit, więc gratulacje <3
    A bilans nie jest zły, ważne, że ćwiczenia były i kalorii mniej niż tysiąc.
    Stay Strong <3

    OdpowiedzUsuń