czwartek, 5 lutego 2015

#12 HSGD dzień 4

Bilans:
- jajecznica 216 i kroma chleba 86
- pomidorowa 152
- łazanki 258
- banan 114
Razem: 826/1000 kcal
 
Dziś tak szybciutko, bo jestem padnięta, nie spałam całą noc. Przyszłam się tylko pokazać, że żyję. Kilka ostatnich dni było bardzo ciężkich, ale wszystko opowiem Wam jutro, bo dziś, mimo że jest zaledwie 20:50 ja lecę spać ;) Wasze blogi też poodwiedzam w najbliższym czasie, obiecuję..
Przepraszam za brak czasu! Trzymajcie się :*

Tak, wiem, wiem
Kiedy ja prawię jej komplementy,
ona mi nie wierzy
I to takie smutne,
że ona nie widzi tego co ja
Ale za każdym razem, kiedy pyta się mnie czy wygląda dobrze
ja mówię:

Kiedy widzę twoją twarz
nie ma rzeczy którą bym zmienił
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś
a kiedy się uśmiechasz
cały świat zatrzymuje się i wpatruje przez chwilę
Dziewczyno, bo jesteś fantastyczna
Po prostu taka jaka jesteś
 
 
 
 
I tak, Pola jest moją inspiracją. Ale moje konto akurat powstało zanim ją 'odkryłam'. Łapcie link do jej instagrama: http://instagram.com/polabogdanska
 
 



2 komentarze:

  1. Kocham piosenkę i kocham Pole. śliczny bilansik skarbie wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuu jaka figuraa *o* Przyznaję, jak wczoraj w nocy przeczytałam tego posta, kolejną godzinę spędziłam na jej instagramie i asku, idealna inspiracja!
    Super bilans, obyś wypoczęła! :*

    OdpowiedzUsuń